jump to navigation

Endings&Beginnings 22 mars, 2010

Posted by Jannicke in Babbel.
trackback

Jeg hadde av en eller annen grunn ikke tenkt til å fortelle dere dette, rett og slett fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle si det uten å virke teit. Men jeg føler jeg må skrive det her snart, fordi jeg merker jeg blir megadårlig blogger av å holde på «hemmeligheter». Det er slutt mellom meg og kjæresten. Sånn.

Kos dere med dette bildet av Heidi som skulle kle seg selv på fest for noen uker siden mens dere summer dere. Jippi-kayey… Flink, hva? Paljettleggings, grønnglitrete kjole og rosa pusebolero. Namnamnam.. (Helt særiøst? Ja, zeffzz~~)

Det er kjedelig å lage middag til seg selv, og kjedelig å kjøpe middag til seg selv. Vil heller ha klææææær! Har dere noen tips til gode, sunne og gjerne også BILLIGE middager for èn, så tar jeg i mot det med takk!

Jeg har fått hekta på Owl City nå. (Og Spotify!) Til nå elsker jeg Fireflies og Vanilla Twilight og liker Hello Seattle og Meteorshower. Løp og kjøp!

</random>

Kommentarer»

1. Tonje - 22 mars, 2010

Hei vennen. Håper alt går _litt_ bra med deg :( *sende trøstende klem til* Om du trenger noen å snakke med, så er jeg her for deg, om du vil :)

Owl City er helt fantastisk. Jeg elsker sånn… ALLE sangene deres :’D <3

2. Heidi - 22 mars, 2010

Fiskeboller her i morra om du vil joine. Regner med det er det eneste jeg kan spise som ikke er suppe :P

Du skulle liksom være stylisten min, men ser jo nå at det ikke funka så bra ;P
Gikk litt bedre å gå i ditt skap :D:D

3. Elise - 23 mars, 2010

åh, så utrolig trist. :/ jeg håper det går bra med deg!

og jeg vet hva du mener med at det er dritt å kjøpe og lage mat til seg selv. jeg spiser tomatsuppe og brød nesten hver dag, sånn helt seriøst…. >_>

og jeg og liker owl city. hvem gjør ikke det? (de som sier de ikke gjør det gjør det bare av prinsipp, det er min teori. alle må like owl city, dermed basta.) jeg liker hello seattle best. den er søøøt og det var den første sangen jeg hørte av han ^^


Legg igjen en kommentar